Pierwsze spotkanie fotograficzne z górami w tle

By aife - 14:13

Wszystko zaczęło się od niewinnego pytania na facebooku, czy chcielibyście się spotkać ze mną i innymi ludźmi kochającymi fotografię. Moja skrzynka przeżyła oblężenie wspaniałych słów, zgłoszeń, motywacji. Ponieważ ilość chętnych przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania, postanowiłam od razu wyznaczyć dwa terminy spotkań, a i to nie wystarczyło. Za nami pierwsze spotkanie, które odbyło się w styczniu. Jak było? I tu zaczynają się schody. Chyba każdy z bohaterów poniższych zdjęć rozumie moją trudność w dobrze słów, by oddać choć po części klimat tamtych dni. Było wspaniale. Naprawdę. Spodziewałam się dobrego czasu w gronie ciekawych ludzi, ale to czego byłam częścią w magicznym Wiśniowym Sadzie, to było znacznie więcej. To była szczera chęć do poznania drugiego człowieka, do uśmiechu, do ciepłych słów, do pomocy, do przyjaźni. Z niemym zachwytem obserwowałam - jeszcze chwilę temu nieznajomych - ludzi, którzy zachowywali się niczym starzy i to w dodatku naprawdę dobrzy znajomi. Gdy nachodzi mnie myśl, by opisać nasze pożegnanie, coś ściska w środku. Gdybyście stali obok i widzieli jak jeden człowiek przytula drugiego, zrozumielibyście wszystko.

Przede mną spotkanie lutowe, którego nie mogę się już doczekać. Wiem już, że będzie pięknie, kolejna dawka niezapomnianych przeżyć, w dodatku o boku Vilczej siostry. Odliczam dni.

Jagoda

Zuzia






Agata

Agata



Mąż :)






















Paulinka




Anka





Natalia


Kasia







I szczerze, brakuje mi tych wspaniałych, kolorowych, inspirujących ludzi.

  • Share:

You Might Also Like

15 komentarze

  1. widać że spotkanie się udało, bajeczne zdj

    http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że spotkania (poza lutowym) jeszcze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To musiało być wspaniałe przeżycie. Niesamowite, że przez pasję można poznać masę interesujących ludzi. Ze zdjęć wynika, że wszyscy świetnie są bawili. I o to chodzi :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spotkania to świetna sprawa.
    A zdjęcia naprawdę robią wrażenie

    Retromoderna-blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Was dużo! :) Może to przerodzi się w jakiś większy projekt? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jaka kumulacja pięknych dziewcząt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widac, ze spotkanie bylo swietne. Sama chetnie wzielabym w czyms takim udzial...

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Zazdroszczę, dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe zdjęcia, Pani w rudych włosach mmm! Łakomy kąsek ;-)! Pozdrawiam, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś wspaniałego :) Mnóstwo pozytywnej energii na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spotkanie fotografów :D zdjęcia ogląda się genialnie ! I czuć od nich takie ciepło i taq atmosfere aż mozna sie przenieść tam... jestem pod wielkim wrazeniem. Az sama chcialabym mieć kiedys takie spotkanie :) Pozdrawiam!
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń