MerryMeet.Me od zaplecza

By aife - 11:29

Odbijam się w lustrach od rana do później nocy. W tych do ręki, biurkowych czy wiszących. Otacza mnie uszate, pastelowe zoo, które wspólnie wyhodowaliśmy. Małe przedmioty domowego użytku, mniej i bardziej praktyczne gadżety, które tak samo cieszą. Wiele kryje się za efektem końcowym, więc może zacznę od początku...

Najpierw jest pomysł, kartki zapełnione szkicami i prowizoryczne szablony, by znaleźć idealną wielkość.

Tato projektuje szablony nowych lusterek, a Jimmy spędza kolejną z kilkudziesięciu godzin (tu ok 2 w nocy) przy komputerze projektując stronę i system zamówień na MMM. Słowo dziękuje to za mało, bez nich MMM by już pewnie nie istniało.


Szablony trafiają pod laser.

Gdzieś pomiędzy odwiedzam pana szklarza.

Lusterka nabierają kształtu.

Frezowanie.

Przerwa na herbatę i czarne płyty.

Szlifowanie.

Malowanie.

Gotowe!

Po drodze jest jeszcze wiele mniejszych i większych etapów, które na zdjęcia się nie załapały. Wszystko to razem wypełnia moje i nie tylko dni. Dziękuję moim najbliższym, którzy nie tylko wierzą w moje pomysły, ale i poświęcają mnóstwo swojego czasu, by pomóc, by wspólnie tworzyć.

Tu jeszcze kilka zdjęć naszych ostatnich wyrobów.










Wszystkie te rzeczy znajdziecie na stronie MerryMeet.Me.

A o nowościach najszybciej dowiecie się tutaj:

  • Share:

You Might Also Like

68 komentarze

  1. Rozpoznaję jedną z książek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cudowny prezent, trafiła do moich ulubionych :)

      Usuń
  2. Jestem zachwycona!
    Twoja osoba to taka kropelka magii w szarej codzienności :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale telent!!! Pierwszy raz widze takie cacka!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod ogromnym wrażeniem.
    wiedziałam, że jesteś wyjątkowa, ale to mnie chyba przerosło!
    masz tak głęboką i piękną duszę, że to musiało w końcu powstać w Twojej głowie !!!
    cudowne rękodzieła, cudowna przestrzeń, cudowne zdjęcia!
    jestem po prostu zakochana!


    pozdr. AL / Giveaway na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cacka! Pierwszy raz widze takie cuda!!! Obserwuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny projekt i wykonanie. aife, po raz kolejny zachwycasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aife jesteś piękna, aż brak mi słów! A to co tworzysz to czysta magia, jesteś niesamowitą czarodziejką z odwagą, której większości ludzi brak, dziękuję, że jesteś i pomagasz wierzyć w siebie, w indywidualność i dzikość serca. Pozdrawiam cieplutko z całego mojego zachwyconego serduszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita, wszystko co tworzysz ma w sobie magię. Lusterka tak proste w formie, a jednak tak oryginalne i niezwykle urocze:) Czekam na więcej Twoich pomysłowych serii, bo z każdym nowym projektem zdumiewasz mnie coraz bardziej.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki świetny pomysł.Ale rozumie, że realizacja marzeń to dużo trudu i ciężkiej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne rzeczy, jestem zakochana w lusterku z kocimi uszami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aify! Jesteś moją największą chyba inspiracją!
    To aż niemożliwe, że jesteś taka wyjątkowa. Utalentowana, ciepła, pełna jakiegoś wewnętrznego optymizmu! :))))))

    Pozdrawiam i serdecznie ściskam, P.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam to stojące lustro z szufladką, z rogami <3 już wiem co chcę na urodziny :>
    pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezus maria, dawno nie widziałam tak pięknych wyrobów! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne by były mniejsze lusterka, które można by było włożyć do torebkiiii ! : D Cudne to wszystko, na prawdę świetne : ) Jestem po wrażeniem Twojej pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niesamowicie pomysłowa ;) Bardzo podobają mi się rzeczy które tworzysz. A te lusterka to normalnie majstersztyk. Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocury jak zwykle rewelacyjne, a na jedno ze zdjęć wkradł się fajny tęczowy bliczek.

    OdpowiedzUsuń
  17. wlasnie dzisiaj bylam na stronie i slinilam sie do toaletek!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite pomysly i jeszcze lepsze wykonanie. Nie ukrywam, ze sama chetnie stalabym sie posiadaczka takich luster, natomiast obawiam sie iz nim dotarlyby na Cypr ( gdzie obecnie mieszkam) moglyby ulec zniszczeniu a jak wiadomo stluczone lustro to siedem lat nieszczesc wiec hmm tylko pozostaje pomarzyc i podziwiac Twoje zdjecia.

    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie przestawaj czarować, Aife! Jesteś całkowicie magiczna, od pierwszej literki aż po ostatnią.

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałe są te lusterka :D masz niesamowite pomysły i siłę by je realizować!

    OdpowiedzUsuń
  21. urocze,idzie na pinteresta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne! Jesteś wyjątkową osobą!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. To z rogami - wspaniały prezent dla...niejednego męża ;-) Szkoda, że jestem za stara na takie słodkie toaletki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe te lusterka, ale jeszcze lepsze są zdjęcia jak je prezentujesz. :) Wyglądasz przepięknie :) Detale Waszego mieszkania także zachwycają. No i gitara, która szczególnie do mnie przemawia.
    Może to śmieszne, ale intryguje mnie jedna rzecz - pająk z trzeciego zdjęcia. To jakieś kupione straszydło? :) Chętnie bym takiego przygarnęła na biurko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mysle, ze te lustra maja szczescie, ze mozesz sie w nich odbijac, bo jestes sliczna dziewczyna. Gratuluje pomyslu, swietne i niespotykane w formie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem absolutnie zauroczona ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Lusterka wspaniale. A moja uwage przyciagnely ksiazki. Kilka z nich znajduje sie takze w mojej biblioteczce. Na samym szczycie listy ulubionych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  28. łał, świetne są :) i bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lustra są śliczne! :) Trochę drogi wydatek jak na moją kieszeń,ale są robione z wielkim sercem, jak sądzę i potrzeba sporo pracy,aby takie cudo zaistniało, więc cena mnie nie dziwi. Pomysł pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacja ! szkoda, że takie drogie :)

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezwykłe. Jesteś tak inspirującą, pracowitą, sumienna osobą, że moglabym z tego bloga nie wychodzić w ogóle. Pozdrawiam Cię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie zastanawiałaś się nad stworzeniem toaletki jelenia? Mnie ten wzór najbardziej przypadł do gustu, jest najbardziej "dziki" (jeśli to określenie w ogóle tu pasuje). Podziwiam Cię za umiejętność wcielania pomysłów i marzeń w życie. To bardzo inspirujące.
    PS Czyżbyś miała Moleskina? Uwielbiam notatniki tego typu.

    www.roksana-kaluzna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem ogromnie wdzięczna każdemu z Was za tak budujące i motywujące słowa, jesteście cudowne, bardzo, bardzo dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  34. Aife, jesteś chodzącą inspiracją i udowadniasz, że jeśli się naprawdę wierzy w to co robi to można bardzo, bardzo dużo. Dziękuję Ci za to.

    OdpowiedzUsuń
  35. Lusterko z porożem w wersji stacjonarnej jest genialne! Pomysł pierwsza klasa i mimo tego że jestem facetem, dopisuję ten produkt do kolejki blogowych wpisów związanych z inspiracjami.

    Życzę sukcesów!
    Dawid

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne lusterka, szczególnie zachwyciło mnie to z porożem. Myślę, że śmiało mogłabyś startować w jakimś konkursie z zakresu wzornictwa, może np. Łódź Design Festival (http://www.lodzdesign.com/uni/?lang=pl))?
    Dla mnie połączenie prostoty i finezji w Twoich lusterkach jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Aife, mam do ciebie ogromną prośbę. Podoba mi się wiele piosenek, które tutaj wrzucasz od czasu do czasu. Ogólnie, podoba nam się chyba ten sam typ muzyki. Obecnie szukam nowych inspiracji muzycznych i pomyślałam, że mogłabym coś od ciebie ukraść ;) Ukradłam już Bena Howarda, Eddiego Veddera za soundtrack kocham odkąd powstał. Może pokusiłabyś się o krótką notkę o twoich ulubionych twórcach i utworach? Albo chociaż w komentarzu podrzuciła kilku.
    (szczególnie poszukuję klimatu typu pasażer, ulotność comy, society veddera albo linoskoczek skubasa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się podpisuję ! :) Albo o książkach.

      Usuń
  38. myślałaś, żeby pokombinować ne merrymeet z sukienkami ? (;

    OdpowiedzUsuń
  39. Droga Aife, nie będę mówić, że to co robisz jest genialne, bo to zostało już powiedziane ;) Chciałam zapytać kiedy będziesz odpowadać na emaile z info@anitasuchocka.com. Rozumiem, że jesteś zapracowana, ale po porstu chciałabym to wiedzieć. Czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wita, staram sie odpowiadac na bieząco, ale jak czytam Twoją wiadomość, pewnie nieortunnie czegos nie dopatrzyłam, dzisiaj przejrzę ostatnie wiadomości raz jeszcze i jeśli nie pojawi się odpowiedź, to bardzo proszę o ponowny kontakt wieczorem.

      Usuń
  40. Kiedy Aife będzie następna notka ? Nie każ nam czekać tak dlugo. Rozumiem, że nie mogą pojawiać się tak często, ale jesteśmy tak niesamowicie spragnieni, że to jest szok ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Co za cuda :) ! Chcę takie lusterko z uszami ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowitości! Zaczynamy zbierać kasę:D Są to rzeczy z serii tych, które widząc po raz pierwszy mówisz: muszę to mieć;)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  43. czarujesz, mając zamiast różdżki - ołówek i kartkę papieru. :]
    podziwiam i chylę czoła za tak ambitne podejście do życia :)

    p.s. robisz fantastyczne zdjęcia. potrafisz uchwycić naprawdę ulotne chwile i to w taki sposób, ze niektóre rzeczy nabierają zupełnie innego zabarwienia

    pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  44. genialne!!:> Kurczę! te lusterka są niesamowite!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Dlaczego mówisz na swojego chłopaka Jimmy?, a on ma takie ładne imię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo lubię jego imię, kiedyś jednak powstał Jimmy, żeby uszanować jego prywatność, z tego samego względu prawie w ogóle nie pojawiały się na tym blogu zdjęcia z nim.

      Usuń
  46. Wpadam czasem na Twojego bloga w bezsenne nocki. Braku snu nie zrekompensuje, ale w międzyczasie dobrze jest spędzić parę chwil nad Twoimi pracami.
    Czy mogłabyś napisać, gdzie mogę dostać taką tapetę w drzewa? Podoba mi się cholernie.
    Pozdrowienia! Matylda

    OdpowiedzUsuń
  47. To, co dajesz światu, jest naprawdę piękne. Twoje wpisy poprawiały mi humor nieskończoną ilość razy. Zawsze, kiedy mam lekkiego doła przeglądam te świetne zdjęcia i spokój od razu do mnie wraca.
    Twój najnowszy projekt MMM jest boski. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tych lusterkach :)
    Trzymaj tak dalej. Świat potrzebuje tak kreatywnych i genialnych osobowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, szczególnie z tego spokoju, dziękuję :)

      Usuń
  48. Czas już na coś nowego Aifowy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. To jest po prostu bajeczne. Niesamowicie jest patrzeć na to, jak się rozwijasz. W tych projektach jest tyle delikatności, kobiecości, naturalności. To taka utemperowana dzikość :) Musisz wkładać w to naprawdę ogrom pracy i czasu, ale chyba bardzo warto, prawda? Chociaż tęsknię za Aife, która pisała dłuższe teksty; za Aife, która napisałaby, co to za sukienka na zdjęciu (a przy okazji- co to za sukienka? :)). Ale rozumiem, co jest teraz najważniejsze i wiem, że na pewno nigdy nie przestanę oglądać i podziwiać tego, co robisz. Jesteś wzorem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, sukienka w kratkę jest z Orsay'a, a turkusowa z River Island.

      Po głowie chodzi mi jeden post od dłuższego czasu, a że właśnie jestem na pierwszym L4 w historii mojego samozatrudnienia, to w końcu może będzie chwila, by go stworzyć.

      Usuń
  50. Przepiękne ! Już zbieram na kocie lusterko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Aife są swietne, ale pomysl nad zmiana gałki do szufladki. takie sobie sa.. Ale to tylko moja subiektywna ocena:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow. Są świetne! Ciekawe czy mój tatuś-stolarz takie by umiał zrobić ;d te toaletki mi się podobają i lusterko z uszami kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne. Można takie zakupić?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jejku, świetna sprawa. Rzeczywiście lusterka warte swojej ceny, tyle zachodu...

    OdpowiedzUsuń