Córka lasu

By aife - 11:05

Miałam wyjątkowy sen. Odwiedziła mnie w nim dziewczyna, która malowała w mojej wyobraźni leśne kadry i mimo że nie używała słów, wiem, że w ten sposób prosiła mnie o stworzenie. Jakby wiedziała, że gdy powstaną te fotografie, ona uwolni się z przestrzeni myśli i ożyje naprawdę. Widziałam ją w dwóch scenach, wyjącą do księżyca w otaczającym ją mroźnym świcie i tańczącą na skraju lasu po zachodnie słońca. Czułam jej smutek, ale i determinację. W każdy ruch wkładała swoje całe serce, jakby nic nie miała już do stracenia. Dzikie pragnienie.

Kiedyś Cię stworzę, przegonię smutek i opiszę na nowo.













































Szczawnica | Droga do Morskiego Oka | Zamek w Niedzicy | Wąwóz Homole

  • Share:

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia, magiczne. Jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle. Wspaniałe zdjęcia, niesamowity klimat. Kocham...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie...aż zatęskniłam za tymi miejscami.....genialne zdjęcia....Aife szczęścia dla całej Waszej wspaniałej trójki...jesteście niesamowici...mimo, że znam Was tylko ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, jak pięknie!!! Ale ja się pytam gdzie migawki ze ślubu? ;) Będę czekać. Ślę energię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście, ale patrzę dokładnie i was nie ma....co to za sztuczki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój mężczyzna ma niesamowite ręce

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem, czy to dla mnie zdrowo, że tak często tu wchodzę. Nadmiar wzruszeń jest niewskazany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gniewko z Młodym na brzuchu - jak ja to dobrze znam!... Był czas, kiedy Marianna codziennie zasypiała na moim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne... aż mam ciarki, bo zdjęcia krajobrazów przypominają mi mój ukochany serial Twin Peaks :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic innego na myśl mi nie przychodzi jak tylko słowo- magia. Jesteś stworzona do fotografowania. Tak niesamowicie wyłapujesz najmniejsze najintymniejsze momenty , których na pierwszy rzut oka nie widać. Twoje fotografie mają dusze i serce. Podziwiam.
    A Twój mężczyzna jest niesamowity, bije od niego taki spokój, harmonia i opiekuńczość. Razem tworzycie coś wyjątkowego. A mały dzidziuś jest wielkim skarbem. :)
    Pozdrawiam. Czekam na fotografie ślubne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. twój synek bedzie miał najpiękniejsze dzieciństwo na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magiczne. Niesamowite. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia!! Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak zawsze
    Nasz synek też sporo czasu spędził w naszych ramionach (W chuście) chłonąc góry, wspomnienia jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  14. niebieski krzyż na ramieniu :)
    świetny klimat, dużo szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem tą leśną dziewczyną jesteś Ty, malujesz kadrami. Czarujesz zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anita! Jak zwykle piękne zdjęcia. Zawsze zaczarujesz mnie tymi lasami, górami. Super :) pozdro dla całej trójki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały klimat na tych fotografiach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To dziecko będzie miało wspaniałe dzieciństwo ;).
    Niesamowite jak wiele można pokazać pokazując tak niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  20. jakim obiektywem robiłaś zdjęcia widoków? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach! Dzienna dawka czarów niebezpiecznie przekroczona... Będę fruwać cały weekend :3

    OdpowiedzUsuń
  22. nareszcie nowe zdjęcia. Świetne są

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam taki klimat! Maluszek przezyl wycieczke bez niespodzianek? ;)

    Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia i cuuudowny obraz ojcostwa!

    OdpowiedzUsuń
  25. jesień w polskich górach bywa jednak piekna. Zdjęcia są bardzo klimatyczne, choć takie rodzinne i pełne ciepła. Czułości... tak, zdecydowanie słowo czułośc pasuje mi to najbardziej.
    Piękne zdjęcia, życzę też jak najwięcej takich wspólnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  26. mam chyba wyjatkowo glupie pytanie: jak uzyskac taki magiczny efekt 'przydymienia' na zdjeciach?
    dopiero rozpoczynam swoja przygode z fotografia :-) i z Twoim blogiem
    chce by kazdy moj dzien mial choc odrobine magii w sobie
    Twoje zdjecia mi ją dają
    pozdrawiam znad deszczowego lecz wciaz pieknego polskiego morza
    K

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie cudne zdjęcia! <3

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia :) nie moge się na patrzeć :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anito jakiej formy jest Wasze nosidełko? Mam 5-miesięcznego synka i przymierzam się do zakupu, a Jaś siedzi bardzo wygodnie. Pozdrawiam bardzo serdecznie i gratuluję pięknego ślubu:) Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosidełko firmy Tula :) Bardzo dobrze się u nas sprawdza.

      Usuń